پیام تسلیت وهم دردی دبيرخانه کمیته رهبری نوين - بمناسبت درگذشت بانو حفيظه الم

پیام تسلیت وهم دردی دبيرخانه کمیته رهبری نوين

حزب دموکراتیک خلق افغانستان(حزب زحمتکشان افغانستان)

بمناسبت درگذشت بانو حفيظه الم

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

۲۹ / ۴ / ۲۰۲۴

با اندوه بی پایان خبر آمد که بانو حفیظه الم همسر رفيق گران ارج تورن جنرال محمد آصف “الم ” سابق رئیس محکمه عالی قوای مسلح  و معاون قاضی القضات افغانستان در دیارغربت، در کشور دنمارک با زندگی بدرود گفته، اعضای خانواده، رفقا، دوستان و خویشاوندان را سوگوار کرد.

   بانو حفيظه الم يکی از مبارزين فعال، بیدار دل و رزمنده ی درد آشنای مردم ستمدیده ی افغانستان بود؛. وی همچنان بانوی مهربان؛ آموزش و پرورش دهنده ی نوباوگان و مدافع پیگیر بینوایان کشور بود، که نه تنها با استواری در امر انجام وظايف محوله؛ بلکه در راه  آزادی و آزادگی و راه و رسم انسانی رزمید وبا اراده‌ی خلل ناپذیر از آزادی، دموکراسی، عدالت و پیشرفت اجتماعی دفاع بعمل آورد.

      درگذشت اندوه بار بانو حفيظه الم را به رفیق گران ارج، تورن جنرال محمد آصف الم و فرزندانش، به رفقا و دوستان و به همه رهروان راه بیداری، آزادی، دموکراسی، عدالت و پیشرفت اجتماعی تسلیت گفته به اعضای خانواده جنرال صاحب الم شکیبایی نيرومند تر از اين اندوه بزرگ را آرزو می نماييم.

یاد و نام بانو حفيظه الم همیشه باد!

دبير خانه ی

کمیته رهبری نوین حزب دموکراتيک خلق افغانستان

(حزب زحمتکشان افغانستان)