موج تازه ای از گنداب ارتجاع سیاه را باید شناخت و جدی گرفت!

سلیمان کبیر نوری

 

موج تازه ای از گنداب ارتجاع سیاه را باید شناخت و جدی گرفت!

افراطگرایی مقتدیان  تورن اسمعیل آخوند در هرات باستان

 

 

شفیق مرید: برای خودم، مردم و مردم هرات متاسفم

 

علمای!!!؟؟؟ هرات: اجازه کنسرت موسیقی درین شهر مذهبی را نمیدهیم!

به نقل از گزارش خبر گزاری بُخدی، کنسرت موسیقی شفیق مرید آوازخوان سرشناس کشور به دلیل مخالفت برخی ازعالمان دینی (اصلاً یک ملانمای مجهول الهویه افراطی ـ1) در شهر هرات لغو شد.
قرار بود شفیق مرید، کنسرت موسیقی را به نام" تبسم" در روز سوم عید فطر دراستدیوم ورزشی هرات برگزار کند.
این کنسرت واکنش شدید برخی از چهره های مذهبی را درشهر هرات برانگیخت.
گفته می شود که شماری ازهواداران قاری مجیب الرحمن انصاری خطیب مسجد جامع گذرگاه هرات عصر روز دوشنبه، برای جلوگیری از اجرای کنسرت شفیق مرید برای چند ساعت در روبروی دروازه استدیم ورزشی تجمع کردند.
گفته شده این افراد هشدار دادند، درصورتی که این کنسرت موسیقی درهرات برگزار شود، با واکنش جدی مردم روبرو خواهد شد.

به به. این آدم چهره  های مسما ساخته شده بنام ملا و مولوی و طالب و آخوند و چه و چه هنوزکه قرن بیست ویک است، و هنوز تا هنوز در زخم های مردم ما چوبک زده نمک میپاشند و فراتر ازان به فرهنگ تاریخی ولایتی که زمانی مرکز تمدن بود اهانت و بی حرمتی و از همه بدتر فراتر از قانون عمل میکنند.

ای ملا نما های دون صفت و هرزه!

 وقتی هموطنان بیشمار شما در عملیات های انتحاری قربانی میشوند،

وقتی شما که خود را منادیان، مبلغان و پیروان راستین راه اسلام میخوانید، پس چرا در برابر ترور استاد برهان ربانی که یکی از رهبران بالفعل شما بود، سکوت اختیار کردید؟  آیا آخرین اظهارات استاد ربانی که یک هفته قبل از ترور خویش اذعان داشتند: طالبان یک گروپ وحشی و تروریست است؛ حامیان شما را مصمم به ترور استاد نساخته بود؟ مرگ استاد ربانی برای وطن و مردم   زیانبار تلقی میشود ویا دغدغهء حرام بودن کنسرت هنرمند محبوب و مردمی، شفیق مرید؟

وقتی جوخه های مرگی بنام طالبان برای کشتار هموطنان شما از کشور های نامنهاد اسلامی به ویژه پاکستان و ایران به کشور ما صادر میشوند،

وقتی بر حریم مقدس مرز و بوم و وطن شما؛ پاکستان بیشرمانه تجاوز و پیشروی میکند،

وقتی هزاران هموطن شما از فقر و بیکاری به مواد مخدر رو آورده معتاد میشوند،

وقتی فساد اراکین دولتی در محلات شما بیداد میکند،

وقتی ظلم و ستم افراد مسلح بنام گروپک های اربکی و غیر مسوول مردم را به جان میرساند،

وقتی همکاران شما یا ملا امامان! مساجد بر کودکان معصوم تجاوز جنسی میکنند،

وقتی پسران زورمندان به دختران و کودکان خانواده های مسلمان ما تجاوز و هتک ناموس مینمایند،

وقتی همکاران شما با واسکت های انتحاری دستگیر میشوند،

وقتی همکاران شما ( ملا امامان مساجد!) مواد انفجاری را در مساجد یعنی که خانه ی خدا (ج) جابجا میکنند،

وقتی دلبستگان شما یعنی که طالبان، نسخه هایی از قران مجید را عمدا" به آتش میکشند،

وقتی هزاران جوان برای جمع آوری حاصلات تریاک در کشتزار های مافیایی هلمند و قندهار و... مصروف کار میشوند،

وقتی توته های جگر شما یعنی که طالبان، نمازگذاران را در وقت نماز حین عبادت و تضرع در برابر خداوند (ج) مورد حمله قرار داده و به خاک و خون میکشانند،

وقتی به زن های متدین و مسلمان محلات شما تجاوز جنسی و سایر تعدی های ضد انسانی و ضد اسلامی صورت میگیرد تا جائیکه آنان را به خود سوزی مجبور میکند،

وقتی یک ملا امام مسجد( مولوی صاحب! سید احمد) در دوم ماه  مبارک رمضان به کودک ده ساله در شمال کشور تجاوز جنسی میکند،

و ده ها وقتی ها...شما چرا بیشرمانه سکوت و خموشی اختیار میکنید؟

یعنی اینکه تا استشاره باداران نباشد،  وجود فزیکی ندارید و بصورت مجازی متغیر هستید؟

شما کجا تشریف دارید، چه میکنید؟ چرا کر و کور و لال استید؟

نفرین بر ملا های مزدور که  در دست دشمنان وطن قرار دارند و برای تحقق اهداف رذیلانه و ضد اسلامی و ضدانسانی و ضد بشری ایشان  فعالیت میکنند.

به طور کلی ؛ به نظر میرسد که سلسلهء ای از تاکتیک ها برای استحمار وشستشوی مغزی و احمق ساختن و گونه های جادویی توحش و بربریت ... از زراد خانه های آی اس آی پاکستان، ام آی سکس انگلستان، ساواک آخوندی ایران ، موساد اسرائیل و مماثل هایشان در عربستان سعودی و شیخ نشین های عربی؛ به مزدوران پدر کرده  و چندین پشته و تازه جذب شده شان آموختانده شده و اجرایی گردیده است ؛ تا آنچه بیداری و روشنی و تنور و ترقی و آزاده گیست و آزادیخواهی منکوب شود و دو باره وطن و سرزمین ما حتی به عصر حجر بر گردانیده شود. نمونه دیگر از این سلسله؛ خال زدن رخسار و بدن یک دختر هموطن ِ قندهاری با نام های گویا خدا و محمد با دستنوشته های کج و معوج نیمچه ملایی و تبلیغ و بزرگنمایی آن در رسانه های مزدور ارتجاعی و سیاهی پراگن میباشد(1 ویدیو و گزارش).

 

 

این بازی خود ساخته  و پرداختهء شیطانی را معجزه نام گذاشته اند. ببینید که از نظر دین معجزه هم تکرار میشود؟ نه؛ به هیچصورت. مگر این بازی با دختر افغان، تکرار بازی ای نیست که در کشور داغستان صورت گرفته بود و دوکتوران  آن را افشا کرده اظهار داشتند از نظر پزشکی این مسئله (بوجود آمدن خود به خود نوشته بر روی پوست) امکان پذیر نیست و هیچ اساس علمی ندارد. وی همچنین تاکید کرد که ممکن است این نوزاد به بیماری "درموگرافیزم" (Dermographism)- واکنش برونی است که در اثر فشار بر روی پوست بوجود می آید- مبتلا باشد. کسانی که تا این حد پوست حساسی دارند می توانند با انگشتان و یا اجسام غیر نوک تیز خطوطی بر روی پوست شان حک شود.(2)

مرکز تحقیقات طبی ماسکو همچنان تاکید کرده است که در شرایط حاضر چنین نوشته ها را روی پوست بدن، با استفاده از وسایل وامکانات بیوشیمی و شعاع ها به سهولت میتوان انجام داد.

این در حالیست که پیغمبر خدا(ج) همه اُمت خویشرا به فراگیری علم و دانش توصیه؛ تشویق و ترغیب کرده است و حتی در زمان خویش با جدیت تام علیه معجزه طلبی کفار و منافقان مقاومت نموده اند. قرآن شریف سراسر از این مصداق ها سرشار میباشد.

شما همهء مظالمی را که بر همنوعان  و برادران و خواهران مسلمان تان روا میدارند، به چشم نمیبینید یعنی به حکم قرآن کَرید و کورید و لالِید. این شما اید که به دین اسلام بی حرمتی کرده آن را به تباهی کشانیده اید.

 

کودک نوزاد داغستانی

جوانان وطن، هنر دوستان عزیز!

نیروی فزیکی، قوت روحی  و توان اندیشه و عمل متحدانهء شما چون سیل ِ سرکش و طوفان ِ مهیبی است که خس و خاشاک زهری و ویروسی  نامنهاد مزدورکانی بنام  ملا و داملا و مولوی و طالب را، با همه چلیگکان شان محو و نابود میکند. نگذارید که این افراطیان متحجر و تاریک اندیش به استشاره ی اجانب سرنوشت شما را رقم زنند. شما اگر به پا خیزید، روشنایی در مسیر و فرا راه های مردم چیره میشود و به ملت مظلوم و درد کشیده صلح، امنیت و سعادت می آفریند.

موفق و سربلند باد جوانان وطن!

نابود باد افراطگرایی، این ابزار تاریخی ی دو دمه دشمنان مردم افغانستان قبل از همه انگریز!

 

 

ویدیوی واکنش شفیق مرید در ین رابطه در یوتیوب

http://www.youtube.com/watch?v=sNv6BednLGY

////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////

(1) نوشته پر از اطلاعات و شهادت و تحلیل محترم محمود منجم زاده درین مورد خواندنی است: http://www.koofi.net/index.php?id=4867

(2) –  لطف فرموده بالای لینک ویدیو کلیک نمائید

http://www.youtube.com/watch?v=IaKPTEMpJS4

----------------------------------------------------------------------------

ضمایم و مستندات:

بحث وژمه و ظهور اسما را در اینجا خاتمه میدهم، ولی بر آنهایی ابراز تأسف و ترحم میکنم که یکدیگر را به غیر مسلمان بودن روی این موضوع متهم کردند. این حق یک مسلمان است تا سوال کند و با منطق موضوعی را مورد بحث قرار دهد، اسلام به معنای تقلید کورکورانه از هر موضوع و هر بحث و موعظه نیست و افتادن به پای آنکه ادعا کرده بر او معجزه شده است، اگر خداوند میخواست که ما صحبت هر کسی را که خود را مقلد دین میداند پیروی کنیم به ما منطق نمی داد، لطف کرده از مغز خود استفاده کنید تا مسلمانها دچار این بدبختی های که گریبان گیرآنها شده است؛ نگردند.
سوال من این است که چرا معجزه های ادعایی حالت تکراری و تقلید شده گی دارد، زمانی یک کودک در اروپای شرقی بعد از تب، گویا آیات قران بر بدنش نقش بست، حالا در افغانستان هم همه تب میکنند و اسمای مقدس بر انها نقش میبندد، فکر نمی کنید این نوع کاپی و تقلید و کوشش برای فریب مردم باشد، آیا خداوند معجزه های خود را تکرار میکند، معجزه همیشه یکبار بر یک فرد به یک شکل اتفاق می افتد نه اینکه بر ده ها نفر و به عین شکل، در بدن آن کودک گویا آیات بشکل کمرنگ که به نظر میرسد از آمدن خون بر سطح پوست باشد نمودار میشود و اینجا در وژمه، این اسما چرا بلعکس و چرا با این رنگ سرخ تند که نه خون است، نه تحول رنگ پوست، بر صورتش نمودار شده است، چرا محل اسم ها در تصاویر بعدی تغیر کرده و بشکل درست نوشته شده است، چرا اسمی که بر دست او نقشه بسته بیشتر به یک نقاشی میماند تا ظهور نام طبیعی بر پوست یک فرد؟
شما مسلمان هستید، دین شما بر اساس منطق و رهایی شما از توحش زنده به گور کردن انسانها بنا نهاده شده است، پیامبر شما توصیه میکرد که علم و دانش را بیاموزید، در قران سریعا در مورد حد و مرز احتمال معجزه به تفصیل معلومات داده شده است، لطف کرده منطقی شوید، با بم گذار های انتحاری وجنایات لرزانندهء جهادی و طالبی و القاعده ای و امثال شان به اندازه کافی بر جامعه و برخود دین ؛ تحت نام دین جفا رفته است، در واقع همه دست به دست هم داده دین اسلام را به تباهی کشانیده است، برای باز گشت نام نیک و بهبود هویت این دین کوشش کنید، اینقدر ساده به هر که آمد و خود را معجزه گر و نماینده خدا و مقدس و عالم دین معرفی کرد؛ فریب نخورید، وگرنه  روزگارمان از آنچه هم که است بدتر خواهد شد. http://www.facebook.com/permalink.php?id=346453785286&story_fbid=10152067780175287

 

 

پزشک: والدین داغستانی بر پوست نوزاد خود آیات قرآن مینویسند

"لودمیلا لوس" رییس بخش علمی - مشاوره ای انستیتوی ایمنی شناسی روسیه به «ریا نووستی» گفت:  نوشته هایی از قرآن کریم که بر روی پوست بدن نوزاد نه ماهه داغستانی پدیدار می شود، به احتمال قوی از طریق تاثیر مکانیکی و یا شیمیایی بر روی پوست وی بوجود می آیند.

وی گفت: از نظر پزشکی این مسئله (بوجود آمدن خود به خود نوشته بر روی پوست) امکان پذیر نیست و هیچ اساس علمی ندارد.

به گفته وی، به احتمال قوی والدین برای جلب توجه جامعه، بر روی پوست نوزاد خود موادی می مالند که پوست آن را تحریک می کند.

وی تاکید کرد: بعنوان مثال موادی مانند فلفل، نمک و یا برخی از داروها در اثر ارتماس با پوست قدرت نفوذ پذیری را زیاد کرده و باعث گشادی رگ ها می شوند.

به همین دلیل ممکن است روی پوست این نوزاد لکه های قرمز و مشابه آن بوجود آید.

وی همچنین تاکید کرد که ممکن است این نوزاد به بیماری "درموگرافیزم" (Dermographism)- واکنش برونی است که در اثر فشار بر روی پوست بوجود می آید- مبتلا باشد. کسانی که تا این حد پوست حساسی دارند می توانند با انگشتان و یا اجسام غیر نوک تیز خطوطی بر روی پوست خود حک کنند.

پزشکان خاطر نشان می کنند که باید این کودک تحت آزمایشات و تحقیقات علمی قرار گیرد و فقط پس از آن می توان با اطمینان گفت که دلیل این امر چیست.

مسکو، 24 میزان  / مهر 1388، خبرگزاری «ریا نووستی»

 

http://pe.rian.ru/society/havades/20091016/123549486.html

 

این بخش را فقط علمای نامنهاد و ملا امام ها بخوانند:

 

یک ملا امام  به تجاوز جنسی بر یک دختر ده ساله متهم شد

مقام های امنیتی افغان می گویند که یک ملا امام پس از آن که به تجاوز جنسی بر یک دانش آموز ده ساله دختر در روز دوم ماه مبارک رمضان در شمال کشور،  متهم شد، از سوی این نیروها بازداشت شد. این ملا که از سوی وزارت داخلۀ کشور مولوی سید احمد نامیده شده است، به روز شنبه پس از آن نیروهای امنیتی بازداشت شد که باشنده گان محل در روستای ایبک، ولایت سمنگان وی را با همین دختر ده ساله گرفتار کردند.

 پولیس می گوید که این دختر در حال حاضر در بیمارستانی زیر درمان قرار دارد. در همین حال، کمیسیون مستقل حقوق بشر افغانستان، افزون بر محکوم کردن این رویداد، این را یک رویداد وحشتناک از سوی طبقه یی که مردم افغانستان به آنان احترام فراوان دارد، می خواند.

همزمان با این، فرخنده زهرا نادری، نمایندۀ مردم در مجلس نماینده گان کشور، افزون بر آن که این رویداد را به شدت محکوم می کند، از مقام های مسؤول خواهان پیگیری جدی این رویداد شده است.

گفتنیست که در سال روان میلادی، زنان افغان، گواهان خشونت های گوناگون بوده اند که در مقایسه با سال های پیش، میزان این خشونت ها افزایش یافته است. اما، عاملان چنین رویداد ها، به ندرت به پنجۀ قانون سپرده شده اند.

http://www.chadari.af/?p=1185

 

این هم شمه ای از مدارک جنایاتی که علمای!!!؟؟؟ افغانستان در برابر آن سکوت کرده اند:

 

 

ملا امام یک مسجد به اتهام تجاوز بر یک دختر دستگیر شد

 

وزارت امور داخلهء افغانستان امروز از دستگیری یک امام مسجد به اتهام تجاوز بالای یک دختر 16 سالهء مکتب خبر داده است.

این وزارت در اعلامیهء گفته است که مولوی سید احمد باشندهء ولسوالی درهء صوف و امام مسجد حوزه اول شهر ایبک مرکز ولایت سمنگان به اتهام تجاوز بر شاگردش دستگیر شده است.

غلام محمد سخنگوی قوماندانی امنیه ولایت سمنگان در مصاحبهء به رادیو آزادی گفت: مولوی سید احمد شام روز یکشنبه به همکاری مردم منطقه در منزل این دختر مکتب، دستگیر شده است.

سخنگوی قوماندانی امنیه ولایت سمنگان گفت که مردم منطقه این ملا امام را زمانی که مسجد را ترک می کرد، مخفیانه تعقیب کرده و به پولیس اطلاع دادند.
غلام محمد خان سخنگوی قوماندانی امنیه ولایت سمنگان اضافه کرد که مردم در مورد این امام از قبل مشکوک بودند. زیرا او سابق هم به چنین اعمال متهم بود.

در این اواخر قضایای تجاوز جنسی در افغانستان بخصوص در ولایات کنر، بلخ و اکنون در سمنگان گزارش شده اند، اما نگرانی ها وجود دارند که عاملان این جنایات به ندرت مورد مجازات قرار می گیرند.

http://da.azadiradio.org/content/article/24654545.html

يک ملا امام به ظن تجاوز جنسى بر دو زن بازداشت شد