​اندوه قتل عام هوتل شهر دوبی و سرور جشن استقلال

 

محمد الله وطندوست


اندوه قتل عام هوتل شهر دوبی و سرور جشن استقلال

دو حادثه در یک زمان با پلان و پروگرام قبلی بوقوع پیوست. برای صد سالگی جشن استقلال دولت خداداد افغانستان با مصرف ملیون ها افغانی حد اقل از یک سال بدین سو آماد گی داشت و شهر در هفته های اخیر با تصاویر متفکر دوم جهان در کنار تصویر شاه امان الله خان مزین شده بود؟

حادثه ناحیه ششم در هوتل [شهر دوبی] نیز نمی تواند آنی و خلق الساعه بوقوع پیوسته باشد. در این حادثه نیز آی اس آی پاکستان با دستگاه های استخبارات همسو ماه ها قبل پلان طرح نمودند و از برادران ناراض کرزی و اشرف غنی که به نام های مختلف مجاهد ،طالب ،داعش و القاعده مسمی گردیده اند، مدد جستند تا  یک فدائی جنت رو را به اختیارش بگذارند که در محفل عروسی مظلوم ترین و فقیر ترین مردم شهر خود را فدا نماید و از همان جا راسآ به جنت با حوران بهشتی همآغوش گردد.

چنین شخص استخدام گردید و در روز موعود و ساعت معین توانست پلان را موفقانه تطبیق نماید و شصت وسه تن انسان بیگناه را در لمحه یی به خاک و خون بکشاند و یک صد و پنجاه نفر دیگر را به شفاخانه ها بفرستد.

در این حادثه اگر پلان در اسلام آباد ویا هم در پشاور و کویته طرح شده باشد،یقینآ تحقق آن به عهده یک گروه ترویستی که ماشاالله تعداد شان به قول رییس امنیت کشور به بیشتر از بیست  می رسد ،سپرده شده و این گروه نیز از گماشته گان خود استفاده نمود تا شخص