دستگاه پروپاگند طالبان نمادی از انکار و دروغ

 

بصیر دهزاد

دستگاه پروپاگند طالبان نمادی از انکار و دروغ

تبصره بر یک خبر

طالبان دروغگوترین گروه به مردم خود و وفادار ترین و قابل اعتماد ترین برای ادامه و تطبیق اهداف نظامی و استراتیژیک استخبارات پاکستان اند و درعمل ثابت نموده اند که دروغگو ترین، بی احساس ترین گروه در برابر آرزو های مردم برای صلح، امنیت و ثبات ، بی فرهنگ ترین دربرابر پذیرش کلتور معمول شهروندی، خون آشام ترین گروه جنگی در ارتکاب شدید ترین جرایم ضد انسان و انسانیت که بزرگترین رقم قربانی های وحشتناک و وحشیانه را بر مردم خود، از آن خود ساخته اند. با وجود آنکه این حلقه شیاد میراث شرمآور تنظیم های جهادی اند که با اراده و تحت اداره استخبارات پاکستان و شیادان بین المللی شان عرض وجود نمودند، ولی در پذیرش دموکراسی و ارزش های مدنی تا اوج آسمانها در فاصله وجدانی و عقلانی  قرار دارند.

این حلقه به کرات از جنایات خونین خود در شهر ها انکار نموده مسئولیت کشتار،انفجارات و سائر اعمال تروریستی را به عهده نگرفته؛ ولی بعدن ثابت شده است که طالبان و اداره استخبارات پاکستان در عقب این جنایات قرار داشته اند. طالبان حتی در اعیاد و ماه های مقدس مذهبی مردم به مانند نظامیان یهودی بر مسلمانان فلسطینی ، جنایت، کشتار و تظلم بر مردم مسلمان کشور خود روا داشته اند.

در این اواخر طالبان آزادی 15 تن از قوماندانهای خویش را که در زندانهای کشور بسر میبرند ، شرط ادامه آزادی زندانیان هردو طرف ، مطابق موافقنامه نامنهاد شان با آمر یکا دانسته بدان تآکید دارند و با تشدید جنگ و کشتار غیر نظامیان و نظامیان افغان که در حالت دفاع فعال قراردارند،  بر دولت افغانستان فشار وارد نمایند. در میان این آدمکشان سه تن از طراحان طالبی مربوط به شبکه حقانی قرار دارند که  انفجارخونین چهارراهی زنبق در 31 می 2017 را که بیش از 90 کشته و 450 زخمی از خود بجا گذاشت، حمله تروریستی بر شفاخانه سردار محمد داود خان و انفجار خونین بر مراسم تشیع جنازه یکی از قربانیان حمله ترو یستی را طرح و عملی نموده بودند. این سه تن انجنیر شریف، غلام مصطفی و جاوید  باشنده گان اصلی ولسوالی سیدآباد ولایت میدان وردک  هستند که از نقش‌شان در برنامه ریزی و تسهیل حملات یاد شده اعتراف هم نموده اند. اکنون طالبان این آدمکشان را بعد از گذشت قریب سه سال در صدر لست زندانیان مربوط خویش قلمداد و خواستار آزادی شان اند. این بدون شک دال بر نقش استخبارات پاکستان و طرح و اجرای سه عمل وحشیانه خونین توسط طالبان است که قبلن از آنها انکار نموده بودند.

[ واما، چرا حکومت وحدت ضد ملی (!) ساخت جانکری وزير خارجه امريکا، اين قاتلان مردم افغانستان را با اينگونه جنايات مشهود و اعتراف خود شان، مطابق قانون جزای افغانستان به اشد مجازات محکوم و حکم دادگاه را عليه آنان تطبيق نکرد؟؟؟ سپيده دم]

چگونه میتوان طالبان را دروغوگو ترین گروه ننامید که در اول طالبان  طی اعلامیه رسمی توسط ذبیح الله مجاهد  مسئولیت انفجار چهارراهی زنبق را به عهده نمیگیرند و آنرا محکوم میکنند ، ولی اکنون واقعیت های جدید از زیر آب برون میشود.  توجه کنید بر محتوای اعلامیه طالبان مورخ 31 می 2017  که در رسانه های معتبر منجمله بی بی سی دری نشر گردیده بود:

"

مقالات مرتبط

...

آتشی را که رژیمهای مزدور پاکستان ودیگرکشورها به نیابت ازقدرتهای آمپریالیستی، از نیم قرن قبل تا بدینس... ادامه

...

تصور نگارنده بر این است که آنچه که میان طالبان و ارتش پاکستان رخ میدهد یک بازی استخباراتی، یک تاکتیک... ادامه

...

اجلاس دو روزه دوحه درباره بحران افغانستان به سرپرستی سازمان ملل با شرکت ۲۵ کشور و چندین نهاد منطقه‌ا... ادامه

...

اخیرا نهاد تحقیقی «رواداری» که تحت نظر سازمان ملل، توسط شهرزاد اکبر فعالیت می‌کند گزارش تکان دهنده‌ا... ادامه

...

این روزها پخش جریان حضور آقایی به نام عبدالباری عمری نماینده ی‌!؟ طالبان در آلمان و گرفتن عکس یادگار... ادامه

...

ازآغاز سده ی بیست و یکم تا این دم، تاریخ چه پیش آمد های شگفتی را در سرزمین خورشید، درج برگ های روزگا... ادامه

...

افغانستان دراثرتجاوزات استعماری یکصد وشصت سال قبل زمان تسلط انگریزیها وبخصوص پس ازتحمل شکست ننگین شا... ادامه

...

دو سال پس از تسلط طالبان بر افغانستان، زلمی خليلزاد سفير کبير(!) و نماینده پیشین ايالات متحده ی امری... ادامه

...

دنیا تروریسم دولتی به رهبری طالبان را با رویکرد تعامل، تحمل می کند. از منطقه تا جهان همه در تلاش اند... ادامه

...

در جنگ روانی، همواره، دستگاه های استخباراتی به مدد رسانه ها و وسایل اجتماعی، تلاش می کنند تا برای تط... ادامه

...

در تازه ترین گزارش خودساخته، ظاهرا سازمان ملل گزارش داده است که القاعده با حمایت مقامات بلندپایه طال... ادامه

...

نبرد هیولای نیو فاشیسم در دو جبهه با اولتراناسیونالیسم ولیکاروس و چگونگی رهایی کشور از اشغال پاکستان... ادامه