پيام سپاس و امتنان ازهمدردی و غمشريکی رفقاء و دوستان

پيام سپاس و امتنان ازهمدردی و غمشريکی رفقاء و دوستان

رفقاء، دوستان و هم ميهنان گران ارج!

آن گونه، که شما نيک می دانيد؛ از دست دادن فرزند برومند خانواده ی بزرگ مان انجنير محمد شريف رفيق عضو پيشين کميته مرکزی حزب دموکراتيک خلق افغانستان، والی سابق ولايت بلخ و آموزگار بزرگ فاميل ما، مصيبتی بود جانکاه، استخوان سوز و تحمل ناپذير، که شعله های آتش آن هر لحظه در تار و پُود وجود مان، بدون درنگ زبانه می کشد. وليک در برابر آن، حضور شما عزيزان در مراسم تدفين و ترحيم و ارسال پيام های تسليت و غمشريکی رفقاء و دوستان عزيز و هم ميهنان گران ارج از قاره های اروپا، امريکا و آسيا، بشمول افغانستان،از طريق تماس های تلفونی و گذاردن پيام های نوشتاری بسيار ارزشمند، بگونه ی مستقيم ويا هم در تارنگاشت ها و شبکه های اجتماعی، ازجمله فيسبوک يا رُخ نما؛ به پيمانه ای شفابخش و اثرمند بود، که مارا نيرومندی روانی بخشيد؛ زبانه های آتش اين غم استخوان سوز را فروکش نمود و دل های تير خورده و زخمی اعضای خانواده ی مان را مرهم گذاری کرد.

بدين وسيله از همه رفقای پيش کسوت و فعالين ح.د.خ.ا و ساير دوستان و عزيزان، که در برداشتن اين بار سنگين و غم انگيز، ما را با مهر و محبت فراوان همراهی و همگامی نمودند، ابراز سپاس و امتنان بيکران می نمايم.

آرزومندم تا هيچ پدر و مادری؛ پسر و دختری؛ خواهر و برادری؛ خانم و شوهری، درگليم درد و رنج جانکاه از دست دادن عضو ارشد و کوچک خانواده ی خويش نه نشينند و سوگوار و ماتم زده نشوند.

باعرض حرمت

از جانب انجنيرمحمد بشير رفيق و همه اعضای فاميل زنده ياد محمد شريف رفيق