پیام تسلیت کميته ی رهبری نوين حزب دموکراتیک خلق افغانستان

پیام تسلیت کميته ی رهبری نوين حزب دموکراتیک خلق افغانستان

( حزب زحمتـــــــکشــــان افغانســــــــــــتان)

——————————————————————————-

۶ / ۷ / ۲۰۲۳

غم و درد و رنج مردم بلا کشیده ی افغانستان را پایانی نیست، که نیست و پیوسته فرزندان راستین سرزمین مان با آرمان های پاک خود در دل خاک می روند.

دراین روزگار تلخ، که کشور ما را پاکستان به کمک و پشتیبانی سیاسی - نظامی - مالی ارتجاع جهانی و امپریالیسم بین المللی اشغال کرده و با نصب لشکر جهل در قدرت، شهروندان را به گروگان گرفته است؛ با اندوه بی پایان خبر آمد که رفیق نورمنگل عضو سر سپرده ی ح.د.خ.ا دیگر درمیان ما نیست و در دیارغربت درکشور سویس با زندگی بدرود گفته، اعضای خانواده، رفقاء، دوستان و خویشاوندان خود را سوگوارکرده است.

رفیق نور منگل انسان بیدار دل، خبرنگار آگاه و انقلابی پرشور بود، که با استواری راه آزادی و آزادگی را در پیش گرفت و تا پایان زندگی به آن وفادار باقی ماند و با پایداری از آزادی، دموکراسی، عدالت و پیشرفت اجتماعی دفاع بعمل آورد و از راه راست برگزیده ی خود رو گردان نشد و در مبارزه ی سیاسی بر ضد ارتجاع و امپریالیسم فرو گذاشت نکرد و علیه هر گونه بیدادگری، تبعیض و ستم طبقاتی رزمید.

درگذشت اندوه بار رفیق نور منگل را به همه رفقاء و دوستان و کلیه رزمندگان راه ترقی وپیشرفت اجتماعی؛ به پیکار جویان راه صلح، آزادی، دموکراسی وعدالت اجتماعی، به فرزندان و همه اعضای خانواده ی این رفیق عزیز خود، بویژه به اعضای خانواده ی زنده نام رفیق نبی غروال تسلیت گفته به همگان شکیبایی می خواهیم.

نام و یاد رفیق نور منگل همیشه باد!

دبيرخانه ی کميته ی رهبری نوین

ح.د.خ.ا (ح.ز.ا)

(5)