پيام رفيق عبدالصبوررکين،يکتن از کادرهای فعال ح. د. خ. ا

پيام رفيق عبدالصبوررکين،يکتن از کادرهای فعال ح. د. خ. ا ورئيس پذيرش وعرايض شورای وزيران جمهوری دموکراتيک افغانستان در دهه هشتاد ميلادی

مبنی برتایید ازبرنامه واساسنامه فعالین ح د خ ا وتقاضای پیوستن به عضویت این سازمان پیشاهنگ.

25 جنوری 2021

من عبدالصبور رکین عضو پرافتخار ح د خ ا بودم وهمراه با پیشگامان حزب خود در یک صف وهم راه با رفقاء گام بگام درشرایط مختلف کشور مان مبارزه نموده ام و بعد از فروپاشی حزب و خیانت عمال معلوم الحال با دسایس پنهان و علنی حزب ما وحاکمیت مردم ما ازهم پاشید.

من در این جریان با رهنمود اصل اصولیت از مبارزه دست نکشیده ام و در راه وحدت و یکپارچگی رفقاء که بشکل گروه های متعدد قرار گرفتند، تلاش نموده ام واز سایت های مربوط برفقاء به مطالعات وا گاهی از وضع جهان و کشور و مردم مان، راه درست مبارزه را در برنامه و اساسنامه فعالین ح.د خ ا که مبتنی به ارمان و خواست زمان وشرایط مشخص کشور ما، که زیر پاشنه های غول مالی سرمایه در تبانی با نوکران داخلی و ارتجاع منطقه درگرو گان قرار دارند و انواع بدبختی و مظالم را متحمل می شوند؛ بدین باورم که با تحقق برنامه عمل فعالین ح د خ ا، که رهرو مبارزان دهه ها ی گذشته و مشروطه خواهان می باشد؛ به نجات وطن ومردم خویش مبادرت ورزم.

 بنابرآن من نیز میخواهم همراه با رفقاء یکجا بسوی نیل بر هایی هموطنان و کشور مألوفم از اشغال امپریالیستها ونوکران شان، برزم. 

صبور رکین از ایالت. کلا ردو آمریک