به کمیته محترم فعالين حزب دموکرايک خلق افغانستان !

به کمیته محترم فعالين  حزب دموکرايک خلق افغانستان !

 

خوشحالیم که اینجانب انجنیر بشیر سابق دپلومات و عضو ح. د .خ. ا  و خانم ام رونا بشیر، عضو ح د خ ا و ازجمله ی فعالین س د ز ا  در دستگاه خانه سازی کابل، پیام مشترک خویش را ذیلن خدمت تان تقدیم می داریم:

طرح پیشنهادی برنامه و اساسنامه‌ ح د خ ا (حزب زحمتکشان افغانستان) را که در تارنگاشت وزین «سپیده دم» پیشکش رفقا و مبارزین صادق راه عدالت اجتماعی گردیده است مورد مطالعه قرار دادیم؛ آنرا یک طرح جامع و مطابق به آرمان‌ های والا و انجام نیافته ح.دخ.ا و رهبر محبوب و خردمند مان، شاد روان ببرک کارمل دانسته که برای نجات کشور از بد بختی، ظلم، انواع ستم، تبعیض... و جنگ  ترور و اشغال؛ و ساختن یک جامعه مرفه مردم زحمتکش افغانستان یگانه طرح در میان اهداف برناموی وتشکیلاتی سایرجزیره های جدا شده از بدنه ی حزب میهن پرستان  مان، می باشد.

 بدینوسیله ما، طرح پیشنهادی و فراخوان شما رفقای مبارز و صادق را مورد تایید قرار داده‌ و در راه تحقق آن در کنار شما رفقای عزیز و سایر همرزمان تان، قرار خواهیم داشت.

به آرزوی حمایه ی سایر رفقا و سازمان های که با وصف ختم جنگ سرد و نتایج مرگبار و خونین ...ناشی از آن - چه در کشورما و چه در مقیاس جهانی- هنوزهم به آرمان های بی بدیل ح.د.خ.ا، وفادار باقی مانده اند، از این طرح و از این فراخوان!

یکبار دیگراز کمیته فعالین ح.دخ.ا و همه دست اندر کاران این «طرح» و «سومین فراخوان...»، صمیمانه اظهار امتنان رفیقانه نموده و پیروزی های بیشتر شما را آرزومندیم.

با عرض حرمت

انجنیر بشیر و رونا بشیر؛

از شهر لندن؛ کشور انگلستان