دیپ استیت ونقش آن در گسترش ویروس کرونا

عارف عرفان

دیپ استیت ونقش آن در گسترش ویروس کرونا

دیپ استیت یا دولت پنهان، که به عنوان "دولت" در" درون دولت" نیز شناخته می شود، نوعی حاکمیت ایست که از شبکه های قدرت تشکیل شده است که به طورمستقل از رهبری سیاسی یک کشور، در راستای اهداف و اجندای خود عمل می کند.

در خصوص دیپ استیت ، معمولأبسیاریها در نوشته های شان آن را مربوط به ایالات متحده آمریکا می‌پندارند،اما دیپ استیت علاوه برآمریکا ، دراروپا ودرسراسرجهان، حضور دارد و بسیار فعال است.

اصطلاح "دیپ استیت" ازدهه ۱۹۷۰ برای تعریف قدرت" نامشروع دموکراتیک" و ساختارهای تصمیم گیری درسرویس های مخفی،ارتش، سیاست و سیستم قضایی بکارمیرود.

شبکه هایی که در سراسرجهان فعالیت می کنند، دیده شده اند که بطرزمخفیانه منافع نخبگان قدرت های مخفی را دنبال می کنند وبرنامه های بلند مدت خود را به سمت اجراپیش می برند.

این ساختار عمدتآ متشکل از نخبه گان آنگلو ساکسون یهودی اند که سرمایه های شان به تریلیون ها دالر میرسد.

دیپ استیت در اروپا

اسرار وطرز فکر ماکیاولی"روشنفکران"بروکسل که بر زندگی روزانه نیم میلیارد مردمان اروپایی استوار است، غالباً بدون هیچگونه مشروعیت اخلاقی یا سیاسی بر قاره اروپا سایه انداخته است.

اعضای "دیپ استیت" توسط مردم اروپا انتخاب نمی شوند؛ بلکه توسط احزاب حاکم سیاسی فعلی "کشور خود" نصب شده اند.

اول ازهمه،این مهم است تا بدانیم که به اصطلاح "رهبران سیاسی منتخب دموکراتیک"   کشورهای متعدد واتحادیهٔ اروپا را رهبری نمی‌کنند.

هکذابرای آنها صلاحیت های محدود داده شده است.

اما درعقب انها کارتل های بزرگ،کمپنی های عظیم وبلیونر ها قرار دارد که آنها می‌توانند پالیسی های اصلی را برگزیده واین گروه رهبران" منتخب دموکراتیک "برنامه های مطروحه را به انجام می رسانند.

قابل درک است که مبارزات کمپاین سیاسی نامزدها در تشکیلات دیپ استیت مبتنی بر برنامه های سیاسی کاملاً متفاوت پس از ورود به دفتر انتخابات ،اغاز میگردد‌. در آنجا دلایلی وجود دارد که بطرزغیر مترقبه بسیاری از"چهره های ناشناخته"شناور می شوند وبرکرسی نخست وزیر یا وزیر قرار میگیرند.

آنها همچنین توسط میلیاردرها،کمپنی ها وشرکت هایی مانند شل، از کشورهای اتحادیه اروپا تأمین مالی می شوند و در جلسات "بیلدبرگ" که در آن سیاست های کلان برای سال"های آینده تدوین می شود ، برگزیده می شوند. به همین دلیل رویکرد های این نهاد خیلی مخفی است.

اگر رهبران سیاسی "منتخب دموکراتیک" سپس کاری انجام دهند که بر خلاف منافع کارتل هاباشد ، آن سیاستمدار "از دایره قدرت خارج می گردد.".ماموریت وی پس از رسیدن سیگنال های هوشدار دهنده باتعویض شغل های افتخاری دیگر،از بین رفته و سرانجام از پست های سیاسی خود برکنار می شود. حذف آنها به موازات رویکرد های منفی رسانه یی اتفاق افتیده و سپس آنها به طور نامحسوس ازمیدان بیرون میگردد.

اتحادیهٔ اروپا تحت نفوذ شبکه« سوروس» قرارگرفته است.دفتراین شبکه اخیراًبه برلین آلمان ،یعنی «مکه »جهان سرمایداری اروپا منتقل شده است. سوروس"بنیاد مرزی باز"را در سراسر اروپا اداره می کند. به دلیل "سیاست" این شبکه، اروپا با یک بحران به اصطلاح مهاجرت درگیر شد .

دیپ استیت وکوید-۱۹

آگاهان جهان به این باور اند که ویروس کرونا( کوید -۱۹) تغییر یافته دست بشر است که این پروژه بوسیله" دیپ استیت"به منظور تامین سیستم نوین اقتصادی جهان ویا به عباره دیگر انقلاب صنعتی طراحی شده است.

 به پندار رسانه های غربی، یکی ازکارتل های بزرگ وبازیگرمشهور این پروژه که توجه جهانیان را بخود جلب نموده است بیل گیتس میلیاردر آمریکای است.

به گفتهٔ آگاهان امور،حال،واضح شده است که او بابر گذاری« همایش ۲۰۱»در اکتوبر ۲۰۱۹،برای راه اندازی شیوع ویروس کرونا دردسامبر ۲۰۱۹،تصمیم اتخاذ نمود.[1]

یکی دیگر از اشتیاق جنون آمیزاونسبت به این پروژهٔ مرگ،عبارت ازتوزیع وفروش واکسین وکسب میلیاردها دالرازدرون گورستان های بشری است.گفته میشودکه گیتس ازطریق رهبران خریده شده اروپایی چون مرکل،مکرون ونخست وزیر هالند این پروژه را دنبال میدارد.

برطبق تازه ترین گزارشات،ایالات متحده آمریکا اخیراً با کاربرد روشهای انحصار گرایانه تمامی ذخایر قرص های اثربخش ضد ویروس کرونای را بنام «Remdediver»که موثریت آن ثابت شده است،خریداری نمود وجهان را برای حداقل سه ماه دیگرازدسترسی به آن محروم ساخته است.

این قرص ها که بوسیله کمپنی «گلید» ساخته شده است،از جمله دوگونه انواع ضد ویروس کرونای است،که از نتایج اساسی برخوردار است.

بارنخست ۱۴۰ هزار بسته آن مورد استعمال قرار گرفت و اکنون اداره ترامپ ۵۰۰هزار بستهٔ آنرا که همه تولیدات این کمپنی را طی ماه های جولای،آگوست،وسپتامبر را دربرمی‌گیرد، خریداری نموده واین رویکرد تمامی متخصصین وساینس دانان جهان را که از رفتار انحصارگرایانه آمریکابیم داشتند شوکه نموده است؛ [۲ ]

با احترام بی پایان

عارف عرفان

جولای ۲۰۲۰

منابع:

[1]One World Press,The Deep State Is No Secret Anymore

7 JUNE 202

[2] RT,The US has bought up virtually the entire world’s supply of a drug proven to work against Covid-19,01/07/2020

مقالات مرتبط

...

بیش از یک سال و نیم است که تصویر عجیبی را زیر نظر قرار داده‌ام. هزاران متخصص رشتۀ علم پزشکی و عملکرد... ادامه

...

          در ماه روان جهان سرمایه داری با برگزاری دو نشست، با هشدار دادن ها و تهدید کردن ها، درجهان... ادامه

...

مدت ها است که نمی نویسم وشاید خیلی ها از قلم برداشتن و نوشتن دورشده باشم. ممکن به علت بعضی مشغله های... ادامه

...

دیپ استیت یا دولت پنهان، که به عنوان "دولت" در" درون دولت" نیز شناخته می شود، نوعی حاکمیت ایست که از... ادامه

...

با نظر داشت بی قراری برخی دوستان که من (چرا"مقدمات" را کش می دهم  وخودِ "تئوری های پسا کرونایی" را ی... ادامه

...

بروز و شیوع ویروس کرونا در مدت بیش از سه ماه  جوانب مختلفه زنده گی اجتماعی، اقتصادی جامعه بشری را با... ادامه

...

یک همه پرسی پرده از ارقام به حساب نیامده برداشت: بیکاری در امریکا تا 40 میلیون نفر را در بر می گیرد.... ادامه

...

او که فلاکت ویروس مرگبار کرونا را نعمت به اقتصاد امریکا خواند ادامه