پيام سپاس و امتنان ازهمدردی و غمشريکی رفقاء و دوستان


پيام سپاس و امتنان ازهمدردی و غمشريکی رفقاء و دوستان

رفقاء، دوستان و هم ميهنان گران ارج!

آن گونه، که شما نيک می دانيد؛ از دست دادن فرزند ارجمندم نجيب فيضی، اُستاد و آموزگار نستوه و توانمند فاميلم، که جهانی از دانش های انسانی، مهارت ها و اندوخته های گران بهای زندگی پربارش را يک جا با خود به زيرخاک بُرد؛ مصيبتی بود جانکاه، استخوان سوز و تحمل ناپذير، که شعله های آتش آن هر لحظه در تار و پُود وجود مان، بدون درنگ زبانه می کشد و آيتی از مرگ زود هنگام ما را به خوانش می گيرد.

وليک در برابر آن، پيام های تسليت و غمشريکی رفقاء و دوستان گران ارج(اعضای بيروی سياسی، دارالانشاء و کميته مرکزی پيشين حزب دموکراتيک خلق افغانستان؛اعضای شورای وزيران ج. د. ا؛ شماری از سازمانهای سياسی و نهادهای اجتماعی؛ دوستان دردآشنا و هم ميهنان گران ارج)، از قاره های اروپا، امريکا و آسيا، بشمول افغانستان، ايران، ترکيه... ، از طريق تماس تلفونی، ارسال پيام ها به سايت سپيده دم، ونشر مطالب بسيار ارزشمند غمشريکی در سايت ها و شبکه های اجتماعی (فيسبوک) از سوی رفقاء؛ اعضای خانواده ی بزرگ مان و سايردوستان وعزيزان؛ به پيمانه ای شفابخش و اثرمند بود، که مارا نيرومندی بخشيد و نگذاشت تا زبانه های آتش اين غم استخوان سوز، دل های تير خورده ی يک خانواده را از حرکت باز دارد.

بنابرآن از تمام رفقای پيش کسوت و آينده ساز؛ از همه دوستان و عزيزان غمشريک، که با ابراز همدردی خويش، اين بار گران کمرشکن از دست دادن فرزند همسنگرم را با من و خانواده ام تقسيم نمودند؛ يک جهان ابراز سپاس و امتنان بيکران می نمايم.

آرزومندم تا هيچ پدر و مادری، درد و رنج جانکاه از دست دادن فرزندش را نکشد و هيچ خواهر و برادری؛ خانم و شوهری در سوگ و ماتم عزيزان خويش، ناله و فرياد سر ندهند.

با عرض حرمت

عبدالواحد فيضی

2020 ـ 11 ـ 9



شماری از پيامهای تسليت رفقاء، دوستان وهم ميهنان،که بمناسبت جاودانه شدن نجيب فيضی، به سايت سپيده دم ويا بوسيله تلفون ارسال شده است