کاندیدان" ناموقق" یک ملیون افغانی جریمه میشوند

کاندیدان" ناموقق" یک ملیون افغانی جریمه میشوند

به نقشه افغانستان نگاه نمایید! امپر یالیسم، بتدریج فرایند تجزیه افغانستان را از طریق دست نشانده گان نژاد پرست خویشُ، گروه های جهادی فراهم میسازد. شمال وجنوب! گفته میشود که عبدالله عبدالله و"ائتلاف نا مقدس او ازشمال، و همچنان اشرف غنی،دریک ائتلاف جنایتکارانه، عمد تا از جنوب، جوب شرق، وشرق به اصطلاح رای آورده اند.

اکنون بعد از انجام تمام این توطئه ها برعلیه مردم افغانستان، قرار است گویا " بعد ازاتمام کار کمیسیون شکایات "، نتایج نهایی این (توطئه) را بعد از پنج هفته دیگر اعلام خواهند نمود.

".... بعد از اینکه بصورت ناگهانی امریکا مذاکرات پنهانی خویش را در کمپ دیوید، به شرکت اشرف غنی و رهبری ارشد طالبان، که قرار بود برای تقسیم قدرت معامله نمایند، و آنرابتاریخ ۷ دسامبر ۲۰۱۹، به بهانه کشته شدن نیروهای ائتلاف اشغاگران قطع نمود، همه میدانست که اینبار، دوباره اشرف غنی را گزیده اند. سفر دزدانه دونالد ترامپ وقرار گرفتن اشرف غنی نوکر صفت در جمع سر بازان امریکایی که توهین به مردم افغانستان بود، دیگر کاملاً اشکار شد که این ستون پنجم  امپر یالیسم در افغانستان، باردیگر برسر خاکستر و گورهای مردم افغانستان به دیکتاتوری تحت حمایت استعمار خویش،ادامه خواهم داد."

چه رسوایی وافتضاحی!  تمام مردم افغانستان وجهان، از قبل میدانستند که دست نشانده دیگری از قبل تعین شده، برسرخرابه های جنگ۴۰ ساله باند های مجاهدین واشغالگران نصب خواهند شد ومشخص بود که دوتن از جنایتکاران، اشرف غنی، وعبدالله عبدالله، به نماینده گی از گروه های جهادی ومافیای قدرت وابسته به امریکا، رقیب اصلی این فرایند رسوا بوده وقطعا مردم افغانستان در آن نقش ندارند واین بار همه بصورت بسیار مشخص میدانست، بعد: از اینکه بصورت ناگهانی امریکا مذاکرات پنهانی خویش را در کمپ دیوید، به شرکت اشرف غنی و رهبری ار شد طالبان، برای تقسیم قدرت معامله مینمودند،بتاریخ ۷ دسامبر ۲۰۱۹، به بهانه کشته شدن نیرو های ائتلاف اشغاگران قطع نمود، گزینه انتخابات را اجازه دادند، ویکباره گی در ظرف چیزی بیشتر از دوهفته،باند های تشنه به خون مردم افغانستان،و تشنه قدرت، مانند گرگان قلاده بدست رها، بسوی گو یا "کمپاین، وکار زار انتخاباتی شان " شتافتند، وبتاریخ ۲۸ سپتامبر سناریوی رسوا را که در آن کمتر از( یک برسی) از قریب به ۱۰ ملیون، اتباع کشور ، برای رای ثبت نام نموده بودند،باز هم مانند گذشته، در یک تقلب گسترده بر گذار نمودند. وبعد از قریب به سه ماه تاخیر نتیجه آن، وفشار های متداوم ، وراه های حل بیرن رفت از این بحران، تا سطح یک " توافق تقسیم قدرت " دیگری، به رغم که امریکایی ها گفته بودند، که این بار مانند دورای گذشته که جان گیری، برای تقسیم قدرت میان دو رقیب جهادی، مداخله نخواهند نمود، در پشت پرده، در سفر های متعدد هییت های حزب جمهوری خواه، و حزب دموکرات که عمد تا از عبدالله عبدالله حمایت مینمایند، ودیگر مقامات ار شد پنتاگون تلاش نمود، " نتیجه " آنرا اعلام، واشرف غنی را در اعلام مقد ماتی  روزیک شنبه گذشته، اول جدی، برنده اعلام نمودند.

اکنون، رقیب اصلی عبدالله عبدالله با اد عای بیش از ۴۰۰۰ [یا ۸۰۰۰، س.د]مورد " شکایات " ابراز میدارند که نتیجه اعلام شده را که در آن ۳۰۰ هزار رای تقلبی، وازجمله ۱۰۰ هزار رای که قبل ازبر گذاری انتخابات، ویا بعد از آن، حتی یک ماه بعد از آن بصورت تقلبی تعبیه شده ، باید رسیده گی شود. همچنان کاندیدان دیگری که کمتر از (%۱۰ ) رای بدست آورده اند، نیز شکایات شان را درج اداره کمیسیون رسیده گی از شکایات نموده اند.

جریمه، کاندیدان که کمتر از %۱۰ رای آورده اند:

 اکنون این افتضاح رسوا که به خون بهای مردم افغانستان، و مصرف بیش از۱۶۷ ملیون دالر دایر گردیده، وآنهای که باید در راس قدرت استعماری نصب گردد معلوم بود، اکنون آنهای که کمتر از %۱۰ ) رای آورده اند، به یک ملیون افغانی جریمه میشوند.

 از ۱۳ کاندیداتوری، ویا نامزد" ریاست جمهوری؟"، ۱۱ تن آنها کمتر از فیصدی مذکور رای آورده اند، وباید جریمه شوند.

 دموراسی قلابی استعماری - امریکاییُ مرگبار ترین صادرات امپر یالیسم امریکا است! هر کاندید ریاست جمهوری، باید از قبل ۱۰۰۰۰۰۰ افغانی را بحیث معیار برای نامزد شدن، در یکی بانکهای دولتی می سپردند، تا واجد شرایط نامزدی انتخابات پست ریاست جمهوری شوند، مگر اکنون ۱۱ تن آنها، پولهای که در بانک گذاشته بودند، دوباره نمیتوانند آنرا بدست بیاورند، در حقیقت به یک ملیون افغانی جریمه محکوم میشوند.

۵ تن که نامزدی شان را قبلا پست گرفته اند، از این قاعده معاف هستند، بر مبنای قواعد خود ساخته گروه جنایتکار در قدرت غیر مردمی،(خود شان می بُرند،و خود شان می دوزند).

آنهای که پولها  برای شان مسترد میشنود عبارت اند از: اشرف غنی، عبدالله عبدالله،حنیف اتمر، زلمی رسول، ابراهیم الکوزی، نور الحق علومی، وشیدا محمد عبدالی میباشد.

قابل تذکر است، اینهای که نامزدی شانرا پست گرفته بودند، در نتیجه زد وبند خائنانه میان شان، در حقیقت، به یکی از نامزدان اصلی دست نشانده امپر یالیسم امریکا در افغانستان پیوستند.

 آنهای که جریمه شدند عبارت اند از گلب الدین حکمتیار، رحمت الله نبیل،سید نورالله جلیلی، فرامز تمنا، لطیف پد رام،غلام فاروق نجرابی،عنایت الله حافظ، محمد حکیم تورسن، احمد ولی مسعود،محمد شهاب حکیمی، و نور رحمن لیوال، هستند.وگفته میشود که وجوه سپرده شده شان به حساب دولت منتقل میشود.

 آنطوریکه قبلا گذارش نموده بودیم، نتایج این سناریوی رسوای بنام انتخابات، پس از یک تاخیر طولانی به روز یکشنبه گذشته، در نتیجه فشار امریکایی ها اعلام شد، ودر آن محمد اشرف غنی گزینه اصلی پنتاگون وجمهوری  خواهان، با اعلام %۵۰.۶۴، وعبدالله عبدالله ،۳۹.۵۲، را برنده اعلام نمودند. 

سفیر امریکا در کابلُ اقای جان بس ودیگر مقامات سیاسی ونظامی امریکاُ از اعلام این سناریوی رسواُ اسقبال نمودند.

اکنون بعد از انجام تمام این توطئه ها برعلیه مردم افغانستان، قرار است گویا " بعد ازاتمام کار کمیسیون شکایات "، نتیج نهایی این (توطئه) را بعد از پنج هفته اعلام نمايند.

 کلام پایانی: هموطنان، دوستان، ورفقا! این است سر نوشت مخدوم یک کشور و مردم مستعمره وتحت استعمار بیگانه گان. آنطوریکه همیشه گفته ایم، با بر داشتن گامهای عملی وحدت ملی در برابر این وضعیت است که میتوان افغانستان و مردم آنرا نجات داد.

رحمت، وعارفه ایماق. منبع: صفحه اجتماعی (فیس بوک)

مقالات مرتبط

...

زمانی یک حکومت قانون مدار گفته می شود که دستگاه حقوقی آن سلسله ی رده بندی ساختار های دولتی را در نظر... ادامه

...

پس ازکودتای نرم سیاسی زورگویانه بر ضد روند دموکراسی (برگزاری یک انتخابات سالم - آزاد- عادلانه)؛ اعلا... ادامه

...

تقلبات وتخطیهای گسترده درروند گزینش رئیس جمهوردرمیزان سال پارباعث شد تا این روند ملی ازمرزهای که قان... ادامه

...

تصور میرفت که پس از اشتراک تمامی نمایندگان سیاسی و نظامی امریکا و ناتو و اکثر ممالک غربی در مراسم تح... ادامه

...

در لمحه ایکه گفتند: مایک پامپیئو وزیر امور خارجه امریکا؛ به کابل آمده است؛ بیدرنگ به راوی ها گفتم: ت... ادامه

...

واکنش آمریکا به مراسم تحلیف دوگانه در افغانستان: دولت موازی را قـبول نداریم.... ادامه

...

به نظر می آید که این روز ها جناب زلمی خلیلزاد یک بار دیگر سرگرم سرهم کردن و چسپ و سریش دادن شکست و ر... ادامه

...

با در نظر داشت اطلاعات؛ قرینه ها و نوشتار های آگاهان سیسی و انتخاباتی که خود مرجح و مأخذ شمرده میشون... ادامه

...

ه نقشه افغانستان نگاه نمایید! امپر یالیسم، بتدریج فرایند تجزیه افغانستان را از طریق دست نشانده گان ن... ادامه

...

محترم انجنیر نظیب الله امانی؛این تلقی من در دو هفته قبل را که در مورد "انتخابات!!!» سرکاری و سفارتی... ادامه

...

انتخابات ریاست جمهوری که با اگر و مگر ها آغاز شده بود، در ششم میزان سال روان با رفتن  نزدیک به دو می... ادامه

...

از چند ماه بدین طرف حلقات حاکم در کشور، سازمان های جهادی و و سایل اطلاعات جمعی در طبل صلح خواهی  می... ادامه